Hiába jó a kínálat és az ár, ha nem elég egyszerű a vásárlási folyamat, akkor visszafordulnak a felhasználók, derül ki az Év Internetes Kereskedője Díj shortlistjére bekerült negyven webshop „élményteszteléséből”. A felhasználói visszajelzésekből kitűnik, hogy a vásárlók számára az egyszerűség és az átláthatóság a legfontosabb, ezt követi a termék aloldalak minősége, és a letisztult design. Ennek megfelelően a lista elején végzett webshopok ezekben a tulajdonságokban emelkednek ki leginkább. Azok a felületek kapták a legkevesebb pontot, ahol a felhasználók nehézkesen találták meg a keresett termékeket és érzésük szerint feleslegesen hosszú regisztrációs, illetve rendelési folyamaton kellett átmenniük.
És még ez is...
-
2015. október 16.
Online klinika indult Kínában
-
2012. május 17.
Új hitellel növelné netes forgalmát az Extreme Digital
-
2017. december 17.
Magyar Telekom ünnepi kedvezmények: adok is meg nem is
-
2015. szeptember 1.
Felfigyelt az online kereskedelem növekedésére az NGM
-
2016. május 18.
Nikon: három a magyar igazság
-
2013. május 30.
Cisco: elképesztő növekedés várható