Harmadával növelné a borfogyasztást a Szigeten a Borháló

3

Nyakunkon a Sziget. Nagyon nem mindegy, milyen borválaszték lesz. Szerencsére a Borháló szerint érdemes jó bort vinni a Szigetre, hiszen a tavalyi fesztiválokon harminc százalékkal nőtt a borfogyasztás a korábbi évek eladásaihoz képest. A társaság elégedett lenne a tavalyi eredmény megismételésével.

A társaság idén a Kristinus Borbirtok boraiból állította össze azt a szortimentet, amely képviselheti a magyar borkultúrát az idelátogató külföldiek előtt is. A Borháló tavaly nemcsak azzal virított, hogy szokatlanul jó borokat hozott a fesztiválokra, hanem azzal is, hogy meghonosította a fröccskoktélokat. „Jó bulit csak jó borral lehet tartani. Tavaly a Sziget Kft. öt fesztiválján, ahová mi szállítottuk a bort, harminc százalékkal nőtt a borfogyasztás, amit csak a minőség javulásával lehet magyarázni. Idén hasonló bővülésben bízunk, hiszen megint kiváló borokat viszünk a rendezvényekre” – mondja Elek Márton, a Borháló Borkereskedés stratégiai igazgatója. A társaság idén másodszor – ezúttal három évre – nyerte el a lehetőséget, hogy kiválassza és beszállítsa a nyári Sziget-rendezvények, a Volt, a Balaton Sound, a Sziget, a B.my.Lake és a Strand Fesztivál borait.

A jó fesztiválbor lényege, hogy a minőségen nem lehet spórolni. A fehér legyen karakteres, üde, de kellően savas, fröccsbe való, a rozé legyen gyümölcsös, de nem tolakodó. Álljon rendelkezésre belőlük több tízezer liter, tartsák őket mindig frissen és hidegen, és bármikor le lehessen tölteni belőlük akár ezer litert is. Ezek voltak a fő szempontok, amikor Kathona Krisztián, a Borháló beszerzési igazgatója idén is nyakába vette az országot, és a kereskedelmi franchise nyolcvan partnerpincészete közül kiválasztotta, melyikük a legalkalmasabb rá, hogy szortimentjével képviselje az országot a Sziget nagy nyári rendezvényein. A Sziget-rendezvényeken fehérborból és rozéból nagyságrendileg több fogy, mint vörösből, a bor jelentős része ugyanis fröccsként végzi.

A Borháló kft. eredményei érdekesen alakultak az elmúlt években. A társaság forgalma a 2015-ös 554 millióról 157 millióra csökkent 2016-ban, amihez ugyan 76 millió egyéb bevétel járult, azonban így sem érték el a korábbi forgalom felét. Cserében a 2015-ös egymillió forintos üzemi eredmény 44 millióra nőtt. További érdekesség, hogy míg 2016-ban 15 fő volt a társaság látszáma, addig ez 2017-re két főre csökkent. Mint megtudtuk, a cégnél tulajdonosváltás volt. Ekkor a Borháló tisztán márkanévvé vált, amit a Vinotrend Kft. tulajdonol. A Vinotrend 2016-ot 544 milliós forgalommal és 54 millió forintos veszteséggel zárta.

3 thoughts on “Harmadával növelné a borfogyasztást a Szigeten a Borháló

  1. Pedig nem rossz bort árulnak, a tavalyi Szigeten például volt egy egészen kiváló Irsai Olivérjük.

  2. Két Borháló bolt előtt is elmegyek mindennap, de vásárlót még egyikben sem láttam. 😀 A boruk a Szigeten vergődő részeg bedrogozott népeknek esetleg jó lehet… 😀

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Választás 2018: az NVI készül az internetes támadások kivédésére

hét jún 19 , 2017
Megkezdte a felkészülést a 2018-as országgyűlési választásra a Nemzeti Választási Iroda (NVI), az internetről érkező támadások kivédésére választásinformatikai biztonsági műveleti központ létrehozásának lehetőségét is vizsgálják. Pálffy Ilona, az NVI elnöke elmondta: a felkészülés első lépéseként a nemzeti választási rendszer, illetve a választás lebonyolításának pénzügyi-logisztikai informatikai rendszerének kialakítására írnak ki pályázatot, […]
Pálffy Ilona

Friss, ropogós