A Fuji Xerox felhő-alapú, az üzleti projektmenedzsmentet támogató alkalmazást mutatott be a napokban. A SkyDesk Projects felületet biztosít a munkacsoportokban dolgozó tagok közötti párbeszédhez, a feladatok kiosztásához és menedzseléséhez, a találkozók szervezéséhez, a közösségi fájl megosztáshoz, valamint a hatékony, személyre szabott információk áramlásához. Az alkalmazás alapfunkciói közé tartozik a projektek központi irányítása, a fájlok megosztása, illetve a felhasználó szintű információszűrés. Továbbá a csoport tagjai ezen a felületen láthatják a teljes projekt helyzetét, információt szerezve a jövőbeli feladatokról, a lehetséges késésekről, nyomon követhetik a feladatok státuszát, illetve azok mérföldköveit. A SkyDesk Projects Premium csomagjában található meg a Bug Tracker. Ezzel a felhasználók regisztrálhatják a hibákat és ellenőrizhetik azok státuszát. Emellett a más rendszerekben kezelt információkat exportálhatják, és könnyedén be is olvashatják. A csoportos chatelés és timesheet rendszer szintén a prémium kategória része. Utóbbival a felhasználók nyomon követhetik az időráfordításukat, és napi, heti szintű bontásban értékelhetik az elvégzett feladataikat. Mindezeken túl a SkyDesk Projects összekapcsolható a Dropbox-szal is, így az alkalmazás az ott elhelyezett fájlokat is képes kezelni.
És még ez is...
-
2013. május 21.
Trafikrendszer: a Kulcs-Soft ugrásra kész
-
2014. február 17.
Építőipari megoldás egy orvosinformatikai cégtől
-
2012. május 10.
QlikView: ingyen üzleti intelligencia szoftver
-
2015. április 2.
A Jingle a Tinder babérjaira tör
-
2015. augusztus 1.
A Lenovo értesít, milyen élmény lesz a Windows 10
-
2015. május 9.
Jön a Microsoft új adatbázis-kezelője