Elindult a SkyDesk Projects

sky-xA Fuji Xerox felhő-alapú, az üzleti projektmenedzsmentet támogató alkalmazást mutatott be a napokban. A SkyDesk Projects felületet biztosít a munkacsoportokban dolgozó tagok közötti párbeszédhez, a feladatok kiosztásához és menedzseléséhez, a találkozók szervezéséhez, a közösségi fájl megosztáshoz, valamint a hatékony, személyre szabott információk áramlásához. Az alkalmazás alapfunkciói közé tartozik a projektek központi irányítása, a fájlok megosztása, illetve a felhasználó szintű információszűrés. Továbbá a csoport tagjai ezen a felületen láthatják a teljes projekt helyzetét, információt szerezve a jövőbeli feladatokról, a lehetséges késésekről, nyomon követhetik a feladatok státuszát, illetve azok mérföldköveit. A SkyDesk Projects Premium csomagjában található meg a Bug Tracker. Ezzel a felhasználók regisztrálhatják a hibákat és ellenőrizhetik azok státuszát. Emellett a más rendszerekben kezelt információkat exportálhatják, és könnyedén be is olvashatják. A csoportos chatelés és timesheet rendszer szintén a prémium kategória része. Utóbbival a felhasználók nyomon követhetik az időráfordításukat, és napi, heti szintű bontásban értékelhetik az elvégzett feladataikat. Mindezeken túl a SkyDesk Projects összekapcsolható a Dropbox-szal is, így az alkalmazás az ott elhelyezett fájlokat is képes kezelni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Csúcsokat döntenek az online vásárlások

ked febr 25 , 2014
Már tavalyelőtt is az online vásárlások világszerte ezermilliárd dolláros csúcsot döntöttek, és volumenük továbbra is gyorsabban növekszik, mint a bolti eladásoké. A webáruházak tulajdonosai hosszútávon a csatornák bővülésére és a forgalom további növekedésére számítanak, de tudják: üzletük csak akkor fog prosperálni, ha digitális platformjaikat a fogyasztói elvárásoknak megfelelően optimalizálják — […]

És még ez is...