Az internetezők továbbra is elsősorban hírek olvasására, közösségi oldalak látogatására használják a világhálót, de egyre jobban bíznak az online fizetési módokban és a neten rendelt áruk minőségében is. Az allegroup.hu Kft. és a Medián országos reprezentatív felméréséből kiderül az is, hogy a netezők kétszer is átgondolják, hol vásároljanak, így tavaly számottevően megnőtt az árukereső, ár-összehasonlító oldalak népszerűsége is. A kutatás szerint bár még mindig a hírolvasás és a közösségi oldalak látogatása a legnépszerűbb tevékenység a világhálón, az online vásárlás is az élmezőnyben található: tavaly a felhasználók 35 százaléka rendelt az internetről, ami három százalékponttal több az egy évvel korábbinál.
És még ez is...
-
2013. április 6.
Öt érv a bérelt vonal mellett V.
-
2016. április 15.
A remény hal meg utoljára: a HÉT üdvözli az internet-áfa csökkentést
-
2014. február 25.
Csúcsokat döntenek az online vásárlások
-
2014. június 2.
Ez történik az interneten egyetlen szempillantás alatt
-
2015. július 31.
Végre: itt az internetes jogok nyilatkozata