A Simple felhasználók az e-Matrica (58 százalék) funkciót használták a legtöbben, rendszeresen élnek a GPS alapú Parkolás szolgáltatással (39 százalék) és 21 százalékuk váltott már jegyet az alkalmazásban, 14 százalékuk vásárolt már mozijegyet. A legtöbben átlagosan sport, vagy kulturális helyszínre szóló jegyre költenek, közel húszezer forintot vásárlásonként. Ezt követik az e-matricák több mint tizenegyezer forinttal. Ételrendelésnél és taxizásnál négy-ötezer forint körül alakultak az átlagköltések. Drágán parkolnak, nagyjából 2300 forintért, s közel 800 forintért vesznek italt az automatákból — olvasható a Simple közleményében.
És még ez is...
-
2013. augusztus 15.
Pénztárgép: az NGM szerint van árverseny
-
2017. február 2.
Magyarországon is elindult a PayPal.Me
-
2014. február 15.
GTS – Orbis együttműködés az alapoktól
-
2018. április 18.
Veszélyben a facebookon hirdető KATÁ-s cégek
-
2013. október 19.
A Twitter a New York-i tőzsdére megy