A Telenor Magyarország internetes kutatása szerint a márkanév új okostelefon vásárlásakor csupán a sokadik választási szempont mind a férfiak, mind a nők körében. Ennél jóval fontosabbnak tartja mindkét nem döntő többsége (mintegy 88 százaléka) a készülék gyorsaságát, illetve a kijelző jó minőségét (férfiak: 78,31 százalék, nők: 82,45 százalék). Ugyanakkor jelentős különbségekre is fény derített a Telenor online felmérése: a nők többsége számára a készülék ára a három legfontosabb preferencia között van, míg a férfiak esetében ennél fontosabb a készülékben lévő memória mérete és bővíthetősége. Számukra az ár csupán az ötödik legfontosabb ismérv, amit mérlegelnek. A hölgyek esetében a kamera minősége fontosabb az akkumulátornál és a telefonon futó szoftvernél. Meglepő eredmény, hogy a készülék márkaneve mindkét nem esetében sokadrangú tényezővé vált, csupán a tizedik legfontosabb választási szempontnak jelölte a válaszadók többsége.
És még ez is...
-
2022. február 18.
Az ELTE fizikusai Amerikába mennek, nem hátra
-
2012. május 30.
Szabadságot a tudományos folyóiratoknak
-
2022. július 28.
Az ATOMKI kutatói segítettek bebizonyítani a tetraneutron létezését
-
2013. január 4.
Öt újítás, ami öt éven belül megváltoztatja a világot II.
-
2022. szeptember 10.
Malária elleni vakcina: a remény hal meg utoljára
-
2022. április 22.
Föld napja: sokkoló felvételek a Google nyitólapján