Egyre gyakoribb a közös online vásárlás (58 százalék), amely feltehetően a családi nagybevásárlás új formájává válik, csak a helyszín más: már nem az áruházban, hanem otthon ülve nézelődhetnek és válogathatnak a virtuális polcok kínálatából – derül ki az eNET – Magyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című friss kutatásából. Igaz, az online vásárlás kényelméből fakadó megtakarítások nem feltétlenül csökkentik kiadásainkat, mert sokan nem csak az éppen szükséges termékeket veszik meg: a családok 29 százaléka legalább alkalmanként többet költ a neten az eredetileg tervezettnél. A vásárlás mellett a közös online zenehallgatás és online filmnézés, videózás, tévézés is igen gyakori a netezők körében (45, illetve 43 százalék).
És még ez is...
-
2015. december 1.
Végre-valahára: elindult a NoSalty gyakori kérdések oldala
-
2021. március 14.
Újabb ügyfele van a Vantage Towers-nek
-
2013. augusztus 8.
Online kasszabérlés: az OPT ahol tud, segít
-
2016. szeptember 21.
A brüsszeli elutasítás ellenére is csökken az internet áfája
-
2015. május 27.
Meglepné a gyerekekt a Magyar Telekom
-
2015. október 28.
Már papírja is van a bitcoinnak arról, hogy pénz