mínuszos.hu

Közös családi programmá válik az online nagybevásárlás

bevasarlo-kosarEgyre gyakoribb a közös online vásárlás (58 százalék), amely feltehetően a családi nagybevásárlás új formájává válik, csak a helyszín más: már nem az áruházban, hanem otthon ülve nézelődhetnek és válogathatnak a virtuális polcok kínálatából – derül ki az eNETMagyar Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című friss kutatásából. Igaz, az online vásárlás kényelméből fakadó megtakarítások nem feltétlenül csökkentik kiadásainkat, mert sokan nem csak az éppen szükséges termékeket veszik meg: a családok 29 százaléka legalább alkalmanként többet költ a neten az eredetileg tervezettnél. A vásárlás mellett a közös online zenehallgatás és online filmnézés, videózás, tévézés is igen gyakori a netezők körében (45, illetve 43 százalék).

Exit mobile version