A Huawei közép és felső kategóriás készülék szállításai heven százalékkal emelkedtek az előző üzleti évhez képest, amely az összes, a vállalat által szállított mobiltelefon harmincegy százalékát teszi ki, a teljes bevételnek pedig közel negyvenhárom százalékát jelenti. A Huawei felsőkategóriás Mate7 okostelefonból összesen ötmillió darabot szállított ki globálisan. A 2014 júniusában bemutatott P7 pedig eddig összesen hétmillió eladást könyvelhet el. A P8-ból több mint egymilliót adtak el globálisan, a készülék idei év áprilisi debütálását követő két hónap során.
A GFK piackutató intézet szerint a Huawei globális piaci részesedése tovább nőtt 2015 első negyedévében, januárban 6,7 százalékos, februárban 7,1 százalékos, márciusban 7,8 százalékos, áprilisban pedig 8,1 százalékos értéket mutatott, míg májusra elérte a 8,8 százalékot. A Huawei részesedése a kínai piacon a legnagyobb, a vállalat így megelőzte a Samsungot és az Apple-t a távol-keleti országban.
Halmozza a szabadalmakat a Huawei
A vállalat 2015. június harmincadikáig összesen 76 687 szabadalmi kérelmet nyújtott be, ezek közül tizennyolcezer volt készülékekkel kapcsolatos. A Huawei összesen csaknem negyvenkétezer szabadalmát vezették be világszerte.