A Nextent Informatika Zrt. új fejlesztése, az Emonline elnevezésű szoftver olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.
És még ez is...
-
2019. július 1.
KKM: mostantól nem lehet fennakadás a konzuli munkában
-
2014. június 22.
EU-támogatással erősít a First Line Experts
-
2019. november 19.
Éjjel-Appal adó: minden amit tudni szerettél volna, de soha…
-
2013. augusztus 27.
Két magyar nyelvű PS játék jön
-
2020. szeptember 30.
ÉletMentő alkalmazás: nem csak életet ment, de díjat is nyer