A Nextent Informatika Zrt. új fejlesztése, az Emonline elnevezésű szoftver olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.
Next Post
Proxy oldalak ellen intézkednek a holland jogvédők
pén márc 30 , 2012
Miután a holland bíróság januárban elrendelte a The Pirate Bay kalózoldal blokkolását, sorra bukkannak fel a technikai korlátot kikerülő proxy oldalak. Mivel ezek a proxy szerverek gyakorlatilag hatástalanná teszik a bíróság által elrendelt intézkedést, a holland jogvédő szervezet, a BREIN igyekszik akadályozni ezek működését. A TorrentFreak portál szerint, a BREIN […]

És még ez is...
-
2015. május 27.
Itt a Novell Service Desk 7.1
-
2013. október 22.
A Linux leelőzte a Windowst
-
2017. november 25.
Czibere: infokommunikációs akadálymentesítő alkalmazás készül autistáknak
-
2021. június 18.
BillKiller: 1-2 ezer forint lesz az éves díj
-
2014. június 5.
Relytélyes app nyert a Magyar Telekom versenyén
-
2014. május 29.
Kasszírozzon PDA-val