A Nextent Informatika Zrt. új fejlesztése, az Emonline elnevezésű szoftver olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.
És még ez is...
-
2014. július 21.
Lepaktált az IBM és az Apple
-
2022. február 11.
BudapestGO: megújul a BKK Futár app
-
2015. március 5.
Folytassa Nikon
-
2022. november 16.
Ismét elérhető lesz az első magyar digitális versgenerátor
-
2013. január 26.
Hét tipp a foltozásról II.
-
2013. november 4.
95 milliós fejlesztés a Múlt-kor portálnál