A Nextent Informatika Zrt. új fejlesztése, az Emonline elnevezésű szoftver olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.
És még ez is...
-
2019. december 13.
MÁV mobilalkalmazás: bérletvásárlás kipipálva
-
2020. január 23.
És még ez is: 2020 a blockchain áttörésének éve lehet
-
2013. március 8.
Lazított az Office 2013 licencén a Microsoft
-
2013. február 1.
Hét tipp a foltozásról VI.
-
2016. március 14.
Gyermekbarát Linuxot finanszíroz az NMHH
-
2016. szeptember 20.
Parkolást segítő rendszert adtak át Szentendrén