A Nextent Informatika Zrt. új fejlesztése, az Emonline elnevezésű szoftver olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.
Next Post
Proxy oldalak ellen intézkednek a holland jogvédők
pén márc 30 , 2012
Miután a holland bíróság januárban elrendelte a The Pirate Bay kalózoldal blokkolását, sorra bukkannak fel a technikai korlátot kikerülő proxy oldalak. Mivel ezek a proxy szerverek gyakorlatilag hatástalanná teszik a bíróság által elrendelt intézkedést, a holland jogvédő szervezet, a BREIN igyekszik akadályozni ezek működését. A TorrentFreak portál szerint, a BREIN […]

És még ez is...
-
2016. augusztus 10.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XL.
-
2012. szeptember 17.
Ujjlenyomat-felismerő program nélkül a román rendőrség
-
2012. február 14.
Jól jövedelmezhet az oktatási szoftver
-
2020. szeptember 26.
Letölthető a Digitális Diákszéf mobilalkalmazás
-
2016. március 30.
Vulkan API az AIDA64 5.70-ben
-
2014. február 20.
Itt az új Novell Open Enterprise Server