A Nextent Informatika Zrt. új fejlesztése, az Emonline elnevezésű szoftver olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.
Next Post
Proxy oldalak ellen intézkednek a holland jogvédők
pén márc 30 , 2012
Miután a holland bíróság januárban elrendelte a The Pirate Bay kalózoldal blokkolását, sorra bukkannak fel a technikai korlátot kikerülő proxy oldalak. Mivel ezek a proxy szerverek gyakorlatilag hatástalanná teszik a bíróság által elrendelt intézkedést, a holland jogvédő szervezet, a BREIN igyekszik akadályozni ezek működését. A TorrentFreak portál szerint, a BREIN […]
És még ez is...
-
2016. március 31.
Fenyegetés-központú tűzfalat mutatott be a Cisco
-
2012. március 1.
Letölthető a Windows 8 “Consumer Preview” verziója
-
2014. május 28.
Digital publishing: az Adobe nyomába eredt a Xerox
-
2016. május 19.
App, amely segítshet a nyaktól lefelé lebénult embereknek