Érzelemdetektáló szoftvert fejleszt a Nextent

A Nextent Informatika Zrt. új fejlesztése, az Emonline elnevezésű szoftver olyan újszerű, nyelv-független technológián alapszik, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben, folyamatos visszajelzéseket ad a beszélgetésben résztvevők hangulatáról, érzelmeiről. Az azonnali visszajelzések az ügyintéző munkáját segítik, hiszen a kapott információk alapján az ügyfélszolgálati beszélgetések objektívek maradhatnak, és ez által hatékonyabbá válik az ügyfélkezelés.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Proxy oldalak ellen intézkednek a holland jogvédők

pén márc 30 , 2012
Miután a holland bíróság januárban elrendelte a The Pirate Bay kalózoldal blokkolását, sorra bukkannak fel a technikai korlátot kikerülő proxy oldalak. Mivel ezek a proxy szerverek gyakorlatilag hatástalanná teszik a bíróság által elrendelt intézkedést, a holland jogvédő szervezet, a BREIN igyekszik akadályozni ezek működését. A TorrentFreak portál szerint, a BREIN […]

Friss, ropogós