A fogyasztóvédelmi hatóság 2013. márciusa óta közérdeklődésre számot tartó témákban blogot vezet. A blog szerint a kuponnal való vásárlás, a megtakarítás reményében felhasznált kedvezmény nem újkori vívmány. 1894-re tehető a „kupon” intézményének megszületése, Asa Candler gyógyszerész és üzletember, aki akkoriban 2 300 dollárért megvette a Coca-Cola formuláját, a termék népszerűsítése érdekében először kézzel írott kuponokat osztogatott, amelyért az új üdítőitalból egy pohár ingyen járt. Nagyot ugorva a történelemben, egy felmérés szerint 2005 és 2008 között már 36 millióra emelkedett az online kuponokat felhasználó amerikai felnőttek száma. Napjainkban ez a szám már elképesztő mértékben megugrott. Ami Magyarországot illeti, az elmúlt évek gazdasági válsága megteremtette a piaci alapját az olyan szemfüles vállalkozásoknak, amelyek kupongyűjtő oldalként számos vállalkozás szolgáltatását, termékét gyűjtötték egybe a kedvezmények érdekében. (Folyt. köv.)
És még ez is...
-
2015. április 21.
Súlyosak a vádak a Google-l szemben
-
2017. szeptember 22.
Oracle: szép számok a 2018-as első negyedéves eredményeiben
-
2016. július 14.
A Unit4 felvásárolta a Preverót
-
2019. február 23.
A Magyar Telekom részvényenként 25 forint osztalékot javasol
-
2014. március 19.
A Hent-tel együtt kampányol a BSA
-
2013. június 28.
A Gartner értékeli a Xeroxot