Ezért kell vigyázni a kuponos vásárlással I.

kuponA fogyasztóvédelmi hatóság 2013. márciusa óta közérdeklődésre számot tartó témákban blogot vezet. A blog szerint a kuponnal való vásárlás, a megtakarítás reményében felhasznált kedvezmény nem újkori vívmány. 1894-re tehető a „kupon” intézményének megszületése, Asa Candler gyógyszerész és üzletember, aki akkoriban 2 300 dollárért megvette a Coca-Cola formuláját, a termék népszerűsítése érdekében először kézzel írott kuponokat osztogatott, amelyért az új üdítőitalból egy pohár ingyen járt. Nagyot ugorva a történelemben, egy felmérés szerint 2005 és 2008 között már 36 millióra emelkedett az online kuponokat felhasználó amerikai felnőttek száma. Napjainkban ez a szám már elképesztő mértékben megugrott. Ami Magyarországot illeti, az elmúlt évek gazdasági válsága megteremtette a piaci alapját az olyan szemfüles vállalkozásoknak, amelyek kupongyűjtő oldalként számos vállalkozás szolgáltatását, termékét gyűjtötték egybe a kedvezmények érdekében. (Folyt. köv.)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Jó hír: a Telekom fenntartható

ked jan 28 , 2014
A Magyar Telekom fenntarthatósági tevékenységét nemzetközi viszonylatban is magasra értékelik: a vállalat 2014-ben is bekerült a közép- és kelet-európai CEERIUS (Central and Eastern European Responsible Investment Universe) fenntarthatósági tőzsdeindexbe, az Oekom Research pedig a „felelős, befektetésre ajánlott” kategóriában sorolta a céget. A Bécsi Értéktőzsde által 2009-ben indított CEERIUS közép- és kelet-európai […]

Friss, ropogós