Esettanulmány

Mottó:

Az üzleti döntéshozóknak egy rövid, de igazmondó esettanulmány is több hasznos információt nyújt, mint a leghosszabb marketing-ajánlat.”

 

ÜZLETI KOMMUNIKÁCIÓ: NAGYOBB HATÁSFOK HAT LÉPÉSBEN, AVAGY MARKETING-ÜZENETEK HELYETT ESETTANULMÁNY

1. OLVASNAK-E MARKETING-AJÁNLATOKAT A DÖNTÉSHOZÓK?

Az üzleti döntéshozóknak sem ideje, sem kedve nincs alaposan átböngészni a marketing-ajánlatokat egy-egy termék vagy szolgáltatás kiválasztása és megrendelése előtt.

Konkrétumokra, létező cégek valódi tapasztalataira épülő beszámolókra, bizonyított, igazolható technológiai és gazdasági előnyökre kíváncsiak.

 

2. AZ ÜGYÉL-TAPASZTALATOK HITELE

A megrendelők egyre inkább a világhálón megtalálható információkat használják döntéseik előkészítéséhez. Habár az IT-portálokon, céges ajánlatokban történő keresések akár ezernyi találatot is eredményeznek – ezek döntő többsége azonban a hagyományos marketing-üzeneteket tartalmazza.

Nincs olyan szűrő, amely segítene leválogatni azokat a hiteles ügyfél-beszámolókat, amelyekben létező felhasználók osztják meg tapasztalataikat, és összefoglalják az általuk megtapasztalt előnyöket is.

 

3. ESETTANULMÁNY: KULCSÜZENETEKRE FÓKUSZÁLVA

Egy termék, vagy szolgáltatás leghatásosabban egy esettanulmány (study case) keretében mutatható be.

Az esettanulmányokban létező ügyfelek képviselői mondják el valós tapasztalataikat: a mindennapi gyakorlatban megélt felhasználói, üzemeltetési, informatikai és gazdasági előnyöket foglalják össze.

Az esettanulmányokban kizárólag olyan tények és vélemények olvashatók, amelyeket valós ügyfelek mondtak el, az írott változatot elfogadták, jóváhagyták – tehát az abban olvashatók hitelesek, igazak, visszaellenőrizhetőek.

Így az üzleti döntéshozók számára pontosan azokat a hiteles információkat tartalmazzák, amelyek valóban segítséget nyújtnak az optimális döntések meghozatalához.

 

4. MIRE HASZNÁLHATÓ AZ ESETTANULMÁNY? KIHEZ JUT EL? KI OLVASSA? VALÓBAN HATÁSOS?

Minden sikeres projektet célszerű esettanulmányban is megörökíteni.

Hasznos megjelentetni a cég weboldalán újságformátumra tördelt, PDF-ben letölthető formátumban is.

Egy jól sikerült esettanulmány PDF-ben történt megjelenítése sok esetben az adott cég „üzleti névjegye” is – ami hatásos lehet például egy tender benyújtásakor. A pályázat zsűrije ugyanis a döntéselkészítés során minden bizonnyal felkeresi majd a tenderen indulók weblapját, és átolvassák a referenciákat, valamint az ott elérhető esettanulmányokat is.

Érdemes tehát készenlétben (fiókban, vagy inkább merevlemezen) tartani a bármikor felmutatható esettanulmányokat.

Már csak azért is, mert alkalomadtán a szaksajtó is szívesen veszi a korábbi ügyfelek által hitelesített információkat tartalmazó esettanulmányokban foglaltakat, hiszen azokat (legalább részlegesen) megjelenítheti.

 

5. A TÉMAVÁLASZTÁSBAN IS SEGÍTÜNK!

Egészen biztosan állíthatjuk, hogy az Önök cége is több olyan terméket vagy szolgáltatást kínál, amelyek esettanulmány keretében történő bemutatása nemcsak növeli a cég hitelességét, hanem már rövidtávon is új piaci lehetőségeket nyújt.

Több mint 300 esettanulmány elkészítésének tapasztalatát kínáljuk Önöknek!

Eddigi megbízóink között főként multinacionális ITC-cégeket és hazai nagyvállalatokat üdvözölhettünk – de jó néhány kis-és középvállalat számára is készítettünk olyan esettanulmányokat, amelyek azóta is elérhetőek a cégek weboldalain.

Az esettanulmányok tördelt változatait eredményesen használták és használják ajánlataikban, prezentációikban, hírleveleikben, tender-ajánlataikban.

 

6. ÖNÖKNEK IS KÉSZÍTÜNK HASONLÓ ESETTANULMÁNYOKAT!

Szervezzünk egy közös találkozót!

Hozzon össze elégedett ügyfeleivel – a többi a mi dolgunk!

Több mint 38 évnyi informatikai újságírói múlttal állítjuk össze a kérdéseket – természetesen az Önök közreműködésével.

Találkozzunk személyesen, beszéljünk a részletekről!

 

Küldje el az elérhetőségét,

és felvesszük Önnel a kapcsolatot!

 

Néhány referenciamunkánk: