Szakítva a régmúlttal, a megszokottal, a bevált megoldásokkal, a telekommunikációs bemutatótermek hagyományaival, az ANALÓGGAL!!!, a Telenor szinte teljes mértékben digitalizálja üzleteit. A budapesti Aréna Pláza, Árkád és Mammut bevásárlóközpontokban lévő üzleteivel kezdve a Telenor országszerte számos üzletét megújítja az idén. A modernizált bemutatótermekben az ügyfelek személyesen próbálhatják ki azokat az eszközöket és szolgáltatásokat, amelyeket megvásárolnának (Hát ez nem hangzik túl nagy újításnak. A -szerk- megj.).
A tökéletes felhasználói élmény érdekében az új boltok minden apró részletét gondosan kidolgozta a Telenor, még azt is, hogy milyen illat legyen az üzletekben, vagy az eladók milyen ruhát viseljenek. Gyökeresen megváltozott a készülékek bemutatása is: az okostelefonok és táblagépek nem vételáruk szerint vannak elrendezve a falon (a vételárat fel sem tüntetik), hanem különböző tematikák mentén a pultokon. Az árakat és az eszközök legfontosabb műszaki paramétereit mostantól a készülék saját képernyőjéről olvashatják le a vásárlók.