Találkoztak már okostelefonjában elmerült felhasználóval vásárlás közben? Meglehet, hogy az illető nem az e-mailjeit ellenőrizte vagy unalmában böngészett a neten, hanem azon dilemmázott, hogy vajon megfelelő-e a bolt megvásárolni a kiválasztott terméket, nem találja-e meg ugyanazt máshol kedvezőbb feltételekkel. Kutatások szerint egyre többen használják „bemutatóteremként” a boltokat – legalábbis az Egyesült Államokban. Bemennek a boltba, megnézik, kipróbálják a terméket aztán megrendelik az interneten – így még csak haza sem kell cipelniük – vagy egy árösszehasonlító oldal segítségével kiválasztják azt az áruházat, ahol a legolcsóbban megkapják a kiszemelt árut és átmennek oda, megvásárolni azt – írja a netidok.postr.hu.
És még ez is...
-
2012. október 17.
Szalai Annamária: szabadság, egyenlőség, hozzáférés
-
2015. szeptember 22.
Blogokban kutakodnának
-
2019. szeptember 25.
Az NMHH figyelmeztette a Magyar Telekomot
-
2013. január 21.
A ZyXEL ismét Taiwan kiválósága lett
-
2020. július 14.
Súlyos következményei vannak az internetes zaklatásnak
-
2014. május 30.
Pszichoaktív: webáruházban árultak kábítószert, lebuktak