Az Allegro Group és a Medián közös felmérése szerint a vásárlás virtuális volta, a bizalmatlanság a termék minőségével kapcsolatban, valamint a személyes adatok esetleg nem megfelelő kezelése tartja vissza leginkább a hazai internetezőket az online vásárlástól. A Medián felmérése arra is rávilágított, hogy az előnyök mérlegelése összességében nagyobb szerepet játszik abban, hogy valaki részt vesz-e az online kereskedésben, mint az esetleges hátrányoké. Azok, akik már vásároltak online, és azok, akik valószínűsítik, hogy fognak így vásárolni, csaknem kétszer annyi előnyt tudtak felsorolni, mint a vásárlástól tartózkodó csoportok. A felmérés szerint továbbá összességében nőtt az online vásárlás potenciális tábora, és az esetleges aggodalmak ellenére az internetezők 16 százaléka mondta biztosra, és további 19 százalékuk valószínűsítette, hogy a következő egy évben (is) fog online vásárolni.
És még ez is...
-
2015. november 2.
LG: csökken a nyereség
-
2015. február 26.
Deutsche Telekom: eljött a kivét ideje
-
2014. január 29.
Ezért kell vigyázni a kuponos vásárlással II.
-
2014. november 17.
Egy-két év múlva lehet csak nyereséges a Tesco Mobile
-
2017. augusztus 10.
Az Alibaba megnyitotta a Marriott szállodákat a kínai utazók előtt
-
2017. szeptember 22.
Oracle: szép számok a 2018-as első negyedéves eredményeiben