Orvostudomány, üzleti elemzések kezelése, ügyfélszolgálat: ezeken a területeken lehet használni a jövőben a mesterséges intelligenciát – mondta csütörtökön a Pannon Egyetemen Sepp Norbert. Az IBM Magyarország munkatársa a Watson elnevezésű algoritmus megvalósításáról, hasznosíthatóságáról beszélt az egyetem szakmai napján, a műszaki karon. Elmondta: a Watsont Amerikában egy általános műveltségi vetélkedő keretében mutatták be, ahol a Mindent, vagy semmit sorozat két korábbi nyertesét verte meg. Felvetődik a kérdés, kell-e ezentúl tartanunk a gépektől? Sepp szerint nem. A gép nem versenytársa, sokkal inkább hasznos asszisztense az embernek, de ettől még az emberi gondolatokra szükség van. Mindenesetre a mesterséges intelligencia jövőjét feszegető tudósok kérdése már az: mikor lesz képes a gép érzelmeket kifejezni, például unatkozni, mikor ébred öntudatra? Nem tudjuk – zárta a gondolatsort az előadó az MTI tudósítása szerint.
És még ez is...
-
2015. október 25.
A Cellumot meghívták a Ford alkalmazásfejlesztői versenyére
-
2013. október 2.
Kínos hibákat javíthat az iOS 7 harmadik frissítése
-
2023. december 26.
Jönnek a komoly kiskereskedelmi MI-alkalmazások
-
2012. április 28.
Sikeres volt a Szoftvertesztelés Szakkonferencia
-
2021. január 3.
Univerzális szoftvermegoldást fejleszt az AB Consulting