Orvostudomány, üzleti elemzések kezelése, ügyfélszolgálat: ezeken a területeken lehet használni a jövőben a mesterséges intelligenciát – mondta csütörtökön a Pannon Egyetemen Sepp Norbert. Az IBM Magyarország munkatársa a Watson elnevezésű algoritmus megvalósításáról, hasznosíthatóságáról beszélt az egyetem szakmai napján, a műszaki karon. Elmondta: a Watsont Amerikában egy általános műveltségi vetélkedő keretében mutatták be, ahol a Mindent, vagy semmit sorozat két korábbi nyertesét verte meg. Felvetődik a kérdés, kell-e ezentúl tartanunk a gépektől? Sepp szerint nem. A gép nem versenytársa, sokkal inkább hasznos asszisztense az embernek, de ettől még az emberi gondolatokra szükség van. Mindenesetre a mesterséges intelligencia jövőjét feszegető tudósok kérdése már az: mikor lesz képes a gép érzelmeket kifejezni, például unatkozni, mikor ébred öntudatra? Nem tudjuk – zárta a gondolatsort az előadó az MTI tudósítása szerint.
És még ez is...
-
2020. november 4.
Az MI a köhögés alapján képes azonosítani a betegeket
-
2019. november 19.
A Huawei teljes erőbedobással készül az Android nélküli világra
-
2012. szeptember 12.
Sixt: autófoglalás Androiddal is
-
2024. február 27.
Mesterséges intelligencia segítségével készített filmeket díjaznak
-
2014. július 1.
SUSE: a SAP HANA is nagyon rendelkezésre állhat