Az EricssonLab fogyasztói felmérésében 2300 előfizetőt kérdeztek meg, négy kontinensen és a nem meglepő eredmény azt mutatja, hogy a a mobilinternet-használók számára a megfelelő csomag kiválasztásakor a négy legfontosabb szempont a hálózat minősége, a lefedettség, az adatátviteli szolgáltatás díja és az adatátviteli csomag áttekinthetősége. A szolgáltatatók két legfontosabb célja, hogy új előfizetőket toborozzon, a meglévőket pedig a szolgáltatások gyakoribb használatra buzdítsa. A felmérés ezeket a szempontokat vizsgálva kereste a választ, amikor az előfizetők mobilhasználati szokásairól érdeklődött. A megkérdezettek 40-45 százaléka azt mondta, hogy többet használná a mobiltelefonját, ha nagyobb internetes sebesség állna rendelkezésre. 30-45 százalék úgy nyilatkozott, hogy az adatátvitel alacsonyabb ára kulcsfontosságú lenne a gyakori használathoz, közel ugyanennyien a mobil telefonok hosszabb akkumulátoros üzemidejét emelték ki. A válaszadók több mint egyharmada szerint a jobb hálózati lefedettség is befolyásolja, milyen gyakran böngésznek a neten. Sok fogyasztó csalódottságát fejezte ki, hogy olyan csomagot kénytelen használni, amelyet nem használ ki teljes mértékben — írja a Telefonközpont blog.
És még ez is...
-
2013. április 21.
Itt a telefonnal irányítható vécé
-
2019. február 24.
Megtorpant az okostelefonok világpiaci értékesítése
-
2013. december 6.
Doro butatelefon a Telenornál
-
2013. október 14.
Frekvenciaértékesítés: egyik szem sír, a másik sem nevet
-
2019. december 14.
Kihalófélben a feltöltőkártyás előfizetések
-
2020. július 3.
Osztódik a Telenor