A digitális felvilágosodás korában előbb-utóbb lemaradnak a versenyben azok a cégek, amelyek nem sajátítják el a digitális készségeket és kimaradnak a változásból – fejtette ki a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára. Szabó László elmondta: az infokommunikációs szektor évente mintegy hét százalékkal bővül, közvetlenül 311 ezren, közvetetten több mint négyszázezren dolgoznak az ágazatban, túlnyomó részük multinacionális vállalatoknál. Fontosnak nevezte, hogy a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) is megjelenjenek a digitális térben. Úgy vélte, a magyar kkv-k számára és az ország gazdaságának szempontjából is létfontosságú lenne, hogy a hazai piacokon kívül is érvényesüljenek, jelenleg pedig nincs az internetnél olcsóbb és hatékonyabb módja a nemzetközi kereskedelemben való részvételnek. Ennek ellenére a magyar kkv-k mindössze 64 százaléka rendelkezik saját weboldallal — tette hozzá.
Next Post
Az IoT új perspektívái: a hat legfontosabb technológia trend 2016-ban I.
pén márc 18 , 2016
És még ez is...
-
2017. május 11.
Durván növekszik az e-kereskedelem
-
2022. július 26.
NAV: az ÜPO váltja az eBEV-et
-
2015. február 22.
Ezért nő sokkal gyorsabban a mobil adatforgalom, mint a vezetékes
-
2015. október 21.
Online nemzeti helynévtárat mutattak be
-
2015. szeptember 2.
Magyar Telekom: legyen minden vállalkozásnak weboldala