A digitális felvilágosodás korában előbb-utóbb lemaradnak a versenyben azok a cégek, amelyek nem sajátítják el a digitális készségeket és kimaradnak a változásból – fejtette ki a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára. Szabó László elmondta: az infokommunikációs szektor évente mintegy hét százalékkal bővül, közvetlenül 311 ezren, közvetetten több mint négyszázezren dolgoznak az ágazatban, túlnyomó részük multinacionális vállalatoknál. Fontosnak nevezte, hogy a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) is megjelenjenek a digitális térben. Úgy vélte, a magyar kkv-k számára és az ország gazdaságának szempontjából is létfontosságú lenne, hogy a hazai piacokon kívül is érvényesüljenek, jelenleg pedig nincs az internetnél olcsóbb és hatékonyabb módja a nemzetközi kereskedelemben való részvételnek. Ennek ellenére a magyar kkv-k mindössze 64 százaléka rendelkezik saját weboldallal — tette hozzá.
Next Post
Az IoT új perspektívái: a hat legfontosabb technológia trend 2016-ban I.
pén márc 18 , 2016
És még ez is...
-
2013. március 26.
The Pirate Bay: nincs kegyelem
-
2015. augusztus 17.
A tanszereket is online rendeljük
-
2016. január 27.
Ha elakad az online békéltetés, még nem veszett minden
-
2019. április 26.
Kínos közjáték az orosz felsőházban
-
2013. augusztus 13.
NSA: csak az internet forgalmának 1,6 százalékát látjuk
-
2014. február 23.
Tíz ország, ahol durván korlátozzák az internetet