A KutatóCentrum Web2.0 Reportjának adatai alapján, ugyan továbbra is a Facebook tudhatja magáénak a legmagasabb ismertséget (99 százalék), de figyelemre méltó a Twitter (87 százalék), a Google+ (87 százalék) és a Viber (80 százalék) széles körű ismertsége is. Bár ez nem minden közösségi oldal esetében jelent aktív használatot is, a Vibernél igen: utóbbi a második leghasználtabb csevegőprogrammá nőtte ki magát a Facebook saját chatprogramja, a Facebook Messenger után. A kutatásból az is kiderült, hogy tízből négy internetező ma már a közösségi oldalak levelezési rendszerét preferálja a hagyományos e-mail fiókokkal szemben.
One thought on “A hagyományos e-mailnek annyi?”
Vélemény, hozzászólás?
És még ez is...
-
2016. április 10.
Elindult a MÁV-VOLÁN integrált menetrendi kereső
-
2019. február 6.
Túl vagyunk az idei biztonságos internet napján is
-
2013. január 3.
Mobilon az ujbuda.hu
-
2012. december 12.
Neten a magyarországi katolikus horvátok
-
2020. június 28.
A jósok szerint a száloptika elér majd minden felhasználóig
én levelezek e-mailben is