A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szerint az új forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer (Futár) 90 százalékban készen van, bár egy alvállalkozó és előre nem látható műszaki okok miatt késedelemben van a projekt. Az egyik országos napilap pénteki számában írt arról, hogy „szétesett” a Futár, az átadás határidejét négy hónappal eltolták, és „sok zsebből vérzik” a rendszer. A BKK MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a 2010-es indulás óta többször is módosítani kellett a az átadás-átvétel határidejét, ennek több oka is volt: korábban egy alvállalkozó nem tudta teljesíteni az elvárt műszaki tartalmat, ezért le kellett cserélni a céget, jelenleg pedig a villamosok felszerelése okoz problémákat. Erről a BKK azt írta: a villamosokon a próbahasználatakor előre nem látható problémák merültek fel, emellett a tervezés és a hatósági engedélyeztetés is nehezíti az előre haladást. A BKK szerint ezért részben a Synergon a felelős, aki ezért kötbért fizet.
És még ez is...
-
2016. június 30.
Bő 40 millió forintot spórolt az AXICO az MTA Wigner FK-nak
-
2013. november 12.
A Deutsche Telekom megvásárolja a GTS Central Europe-ot
-
2013. július 8.
EU: újabb lépés az e-számlázásban
-
2013. szeptember 26.
Magyar Telekom Fenntarthatósági Nap: megérinteni a szülőket
-
2014. április 25.
Vége a Nokia telefonok gyártásának Komáromban
-
2014. február 27.
Nagy csalódás lesz: a Telekom könnyítésben bízik