Futár-malőr: kötbért fizet a Synergon

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szerint az új forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer (Futár) 90 százalékban készen van, bár egy alvállalkozó és előre nem látható műszaki okok miatt késedelemben van a projekt. Az egyik országos napilap pénteki számában írt arról, hogy “szétesett” a Futár, az átadás határidejét négy hónappal eltolták, és “sok zsebből vérzik” a rendszer. A BKK MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a 2010-es indulás óta többször is módosítani kellett a az átadás-átvétel határidejét, ennek több oka is volt: korábban egy alvállalkozó nem tudta teljesíteni az elvárt műszaki tartalmat, ezért le kellett cserélni a céget, jelenleg pedig a villamosok felszerelése okoz problémákat. Erről a BKK azt írta: a villamosokon a próbahasználatakor előre nem látható problémák merültek fel, emellett a tervezés és a hatósági engedélyeztetés is nehezíti az előre haladást. A BKK szerint ezért részben a Synergon a felelős, aki ezért kötbért fizet.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.