A Cisco nemrégiben megjelent tanulmánya szerint a modern technológia iránt fogékony vásárlók egyre nagyobb része a boltok által kínált online szolgáltatások alapján tervezi meg vásárlásait. A többség (60 százalék) eleve azokat az üzleteket részesíti előnyben, amelyek rendelkeznek saját okostelefon-alkalmazással, illetve más, a boltban elérhető online szolgáltatásokat is kínálnak. E vásárlói réteg körében az ingyenes wifi elérhetőség, az éppen nem kapható termékek online megrendelésének lehetősége, illetve a digitális kuponok által elérhető kedvezmények erősen meghatározzák választásaikat. A válaszadók több mint 95 százaléka nyilatkozott úgy, hogy szívesen használja fel az okostelefonjára érkező kedvezményes vásárlási ajánlatokat, kuponokat és rendszeresen rákeres telefonján az ár összehasonlításokat kínáló applikációkra. A kutatás ugyanakkor rámutat, hogy az üzletek jelentős része egyelőre a lehetőségekhez képest alacsony hatékonysággal tud kapcsolatot teremteni a fiatal technológiai-tudatos vásárlókkal. Ez felveti annak szükségességét, hogy a kereskedő akkor hívja fel okostelefonos alkalmazására, weboldalára, közösségi elérhetőségeire a fogékony vásárlók figyelmét, amikor azok a boltban tartózkodnak — írja a szó szerint az amerikai gyártó közleménye.
És még ez is...
-
2016. november 28.
Közeleg az idő, amikor a házépítést is egy kattintással rendelünk
-
2016. január 21.
Szabadalom: az USA-ben a Canon minden japán céget megelőz
-
2013. május 26.
A montenegró leány megtámogatja a magyar anyát
-
2019. október 28.
Közös fejlesztéseket indít a Porsche és az SAP
-
2019. november 11.
Nagyon kellett: százmilliós üzletet kötött az IP Systems
-
2018. július 24.
Lepaktált a Xerox-szal a Basware