Megkönnyíti a vásárlók és a kereskedők közötti kommunikációt az az NFC technológián alapuló rendszer, amely a héten mutatkozott be az egyik hazai áruházlánc új budapesti boltjában – írja az MTI. A magyar fejlesztő, a TEEG Promotion Kft. tájékoztatása szerint a rendszerbe regisztráló vásárlók matricát kapnak, amelyben egy NFC (near field communication – rövid hatótávú rádiófrekvenciás szabvány) chip található. A megrendelő igényei szerint logózott matricát a vásárlók bárhová, de célszerűen a telefonjuk hátlapjára helyezhetik. A rendszer használatára felkészült üzletekben a vevők a matrica promóciós eszközökhöz érintésével vehetnek igénybe kedvezményeket, illetve kaphatnak különböző ajándékokat.
És még ez is...
-
2015. szeptember 3.
Szenzorokon, szoftvereken és szolgáltatásokon alapul a jövő autója
-
2012. április 24.
HTC csúcsmodellek a Vodafone-nál
-
2017. június 5.
Az Android a legjobb, mégis az iOS a népszerűbb
-
2021. február 7.
George-dzsal erősít az Erste Bank
-
2012. június 10.
Még nem szeretünk okostelefonnal fizetni