Míg Nyugat-Európában az ipari beszállítók csaknem 75 százaléka elérhetővé tesz részletes információkat a weboldalán a keresett termékről, addig Magyarországon ez az arány csak 29 százalék. A magyar ipari cégek még mindig elsősorban abból indulnak ki, hogy vevőik nem használják az internetet, ami már rég nem igaz – írja az MTI, egy online beszerzői portál vizsgálataira hivatkozva. A közlemény szerint a hazai cégek közötti online kereskedelem öt évvel van lemaradva a nyugati országokhoz képest, ráadásul a hazai vállalatok weboldalain többnyire éppen a beszerzők számára legfontosabb információk, a termékleírások nem teljesek vagy hiányoznak.
És még ez is...
-
2021. október 11.
Bankkártyaadatokat kínált eladásra… már nem teszi
-
2019. október 16.
Szerda este szünetelnek a Magyar Közút online szolgáltatásai
-
2014. november 10.
Netlock: az SSL jó
-
2021. május 10.
Wifipontokat építettek ki Békéscsabán
-
2018. szeptember 3.
A csehek sokkal többet vásárolnak online, mint mi magyarok
-
2015. március 20.
Az Uber ellen demonstráltak taxisok Budapesten