A Fuji Xerox felhő-alapú, az üzleti projektmenedzsmentet támogató alkalmazást mutatott be a napokban. A SkyDesk Projects felületet biztosít a munkacsoportokban dolgozó tagok közötti párbeszédhez, a feladatok kiosztásához és menedzseléséhez, a találkozók szervezéséhez, a közösségi fájl megosztáshoz, valamint a hatékony, személyre szabott információk áramlásához. Az alkalmazás alapfunkciói közé tartozik a projektek központi irányítása, a fájlok megosztása, illetve a felhasználó szintű információszűrés. Továbbá a csoport tagjai ezen a felületen láthatják a teljes projekt helyzetét, információt szerezve a jövőbeli feladatokról, a lehetséges késésekről, nyomon követhetik a feladatok státuszát, illetve azok mérföldköveit. A SkyDesk Projects Premium csomagjában található meg a Bug Tracker. Ezzel a felhasználók regisztrálhatják a hibákat és ellenőrizhetik azok státuszát. Emellett a más rendszerekben kezelt információkat exportálhatják, és könnyedén be is olvashatják. A csoportos chatelés és timesheet rendszer szintén a prémium kategória része. Utóbbival a felhasználók nyomon követhetik az időráfordításukat, és napi, heti szintű bontásban értékelhetik az elvégzett feladataikat. Mindezeken túl a SkyDesk Projects összekapcsolható a Dropbox-szal is, így az alkalmazás az ott elhelyezett fájlokat is képes kezelni.
És még ez is...
-
2012. január 27.
Stonehege-i benyomások iPhone-on
-
2014. február 20.
Itt az új Novell Open Enterprise Server
-
2019. január 27.
Még csak az elenyésző kisebség tart a mesterséges intelligenciától
-
2012. február 8.
Szabad utat a szabad szoftvereknek
-
2012. október 3.
Oracle OpenWorld 2012: itt az új MySQL
-
2018. május 14.
Az SAP innovációs díjjal is honorálja a vevőit