IPTV: túl a 276 ezren

 

Az IPTV terjedése, az internetes és a digitális televíziós platform közeledését és a verseny erősödését hozza magával a tévés és internetes tartalmak között — állítja a GKIeNETMagyar Telekom friss felmérése. A szolgáltatás a tévé és az internet összekapcsolásával nyújt a felhasználók számára új élményt, amelynek köszönhetően a jövőben várhatóan egyre jellemzőbb lesz az interaktív lehetőségek használata (online videó-tár, műsorvisszanézés) a televízión. A vizsgálat szerint a hagyományos tévét nézők körében egyelőre még csak most kezd erősödni az érdeklődés az új szolgáltatás iránt, azonban a folyamat gyorsuló jellegű, ahogy a fogyasztók megismerik az új technológia képességeit és előnyeit. Az intenzív infrastruktúra-fejlesztések hatására az IP alapú televíziózás lendületet vett, és 2011 végére az IPTV-előfizetések száma Magyarországon meghaladta a 276 ezret. Az IPTV szolgáltatás terjedése azért is izgalmas folyamat, mert a passzív tévénézők arányának növekedését is idővel megállíthatja, az egyre több interaktív tévén elérhető szolgáltatás révén. Az IPTV a fogyasztók számára leginkább a műsorszolgáltatóktól független televíziózás élményét kínálja. A televíziózásban megjelent interaktivitás a szabadság és a függetlenség élményét közvetíti a fogyasztó felé, ami hozzáadott értékként jelentkezik a hagyományos televíziózással szemben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.