Az Interactive Advertising Bureau (IAB) a tavalyi 49,47 milliárdos összes online költésből a legnagyobb, 38 százalékos szeletet kihasító display-hirdetések piacától növekedést vár az idén, ha ennek mértéke nem is lesz kiugró. A 34 százalékos részesedést felmutató, keresőkön megjelenő hirdetéseknél a korábbi évek lassuló növekedési trendjének folytatását prognosztizálják. Idén is jó eredményt várnak az apróhirdetéseket, az árösszehasonlító és az aukciós oldalakat magában foglaló listing-szegmenstől, amely tavaly 33 százalékos növekedéssel minden hatodik online hirdetési forintot elvitt, a mobileszközök terjedésével pedig a tavaly 147 százalékkal bővülő, az online hirdetési bevételek tíz százalékát felszívó mobilreklám erősödését jelzik előre. A vezető kérdésesnek nevezte, hogy kitart-e az e-mail hirdetések piacának tavalyi, 51 százalékos növekedése. Ennek hátterében akkor az állhatott, hogy új szereplők megjelenése pezsdítette fel ezt a szegmenst, amely az összbevétel három százalékát adja.
És még ez is...
-
2018. augusztus 9.
Több millió eurós bírságot szabtak ki elektronikai cikkeket gyártó cégekre
-
2020. május 13.
Online Kína nyert
-
2012. március 24.
Rendszeres a forgalomblokkolás Európában
-
2018. július 25.
Wifi nélkül nem érzi jól magát a magyar túrista
-
2018. július 10.
Nem használják kellő biztonsággal a tinik a technológiai eszközöket
-
2016. augusztus 31.
FKF-gate: vizsgálatot rendelt el a főpolgármester-helyettes