Az Interactive Advertising Bureau (IAB) a tavalyi 49,47 milliárdos összes online költésből a legnagyobb, 38 százalékos szeletet kihasító display-hirdetések piacától növekedést vár az idén, ha ennek mértéke nem is lesz kiugró. A 34 százalékos részesedést felmutató, keresőkön megjelenő hirdetéseknél a korábbi évek lassuló növekedési trendjének folytatását prognosztizálják. Idén is jó eredményt várnak az apróhirdetéseket, az árösszehasonlító és az aukciós oldalakat magában foglaló listing-szegmenstől, amely tavaly 33 százalékos növekedéssel minden hatodik online hirdetési forintot elvitt, a mobileszközök terjedésével pedig a tavaly 147 százalékkal bővülő, az online hirdetési bevételek tíz százalékát felszívó mobilreklám erősödését jelzik előre. A vezető kérdésesnek nevezte, hogy kitart-e az e-mail hirdetések piacának tavalyi, 51 százalékos növekedése. Ennek hátterében akkor az állhatott, hogy új szereplők megjelenése pezsdítette fel ezt a szegmenst, amely az összbevétel három százalékát adja.
És még ez is...
-
2019. január 8.
Vodafone: szilveszterkor nagyot ment a netezés
-
2014. szeptember 12.
Szárnyal a SAP Hungary
-
2013. április 17.
Örül a piros pontnak a Lenovo
-
2019. március 8.
A Huawei beperelte az Amerikai Egyesült Államok kormányát
-
2013. október 14.
NAIH: itt a Kulcs a net világához
-
2018. október 26.
Szombaton állni fog néhány központi szolgáltatás