Növekedést vár idén az IAB

forintAz Interactive Advertising Bureau (IAB) a tavalyi 49,47 milliárdos összes online költésből a legnagyobb, 38 százalékos szeletet kihasító display-hirdetések piacától növekedést vár az idén, ha ennek mértéke nem is lesz kiugró. A 34 százalékos részesedést felmutató, keresőkön megjelenő hirdetéseknél a korábbi évek lassuló növekedési trendjének folytatását prognosztizálják. Idén is jó eredményt várnak az apróhirdetéseket, az árösszehasonlító és az aukciós oldalakat magában foglaló listing-szegmenstől, amely tavaly 33 százalékos növekedéssel minden hatodik online hirdetési forintot elvitt, a mobileszközök terjedésével pedig a tavaly 147 százalékkal bővülő, az online hirdetési bevételek tíz százalékát felszívó mobilreklám erősödését jelzik előre. A vezető kérdésesnek nevezte, hogy kitart-e az e-mail hirdetések piacának tavalyi, 51 százalékos növekedése. Ennek hátterében akkor az állhatott, hogy új szereplők megjelenése pezsdítette fel ezt a szegmenst, amely az összbevétel három százalékát adja.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Német elismerés az Átlátszó.hu-nak

hét máj 18 , 2015
Az első nyugatnémet elnökről elnevezett Theodor Heuss-medállal tüntették ki az Átlátszó.hu magyar tényfeltáró hírportált Németországban. A rangos elismerést a hivatalos indoklás szerint az átlátható és eleven magyar civil társadalomhoz való kiemelkedő hozzájárulása miatt ítélte oda a portálnak a politikai kultúra fejlesztésének támogatására létrehozott, pártoktól független Theodor Heuss Alapítvány. Az alapítvány […]
taps

Friss, ropogós