A MasterCard friss tanulmánya azt vizsgálta, az internetezők mennyire vigyáznak ezekre a személyes információkra, amikor a világhálóra kapcsolódnak. Az internetezők 64 százaléka tisztában van azzal, hogy az interneten megosztott adatait, felhasználói szokásait felhasználják a marketing és média szakemberek, ezért azok jelentős értéket képviselnek. Ennek ellenére csupán a válaszadók 17 százaléka kontrollálja szigorúan, mit tudhat meg róla az online világ.
És még ez is...
-
2014. április 22.
Ingyen wifi öt vasútállomáson
-
2021. november 18.
Veszteséges a Baidu
-
2016. július 17.
Deutsch tudatot formálna
-
2012. február 15.
Az IVSZ is az ACTA ellen
-
2012. március 27.
Egyre gyakrabban kötünk biztosítást online
-
2014. november 19.
Könyvekkel bővült az eMAG webáruház kínálata