A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy kínálatában megjelent a Novell Service Desk 7.0.2, amely már magyar nyelven is elérhető. A hagyományos helpdesk rendszerek képességeit kiegészítő szolgáltatásmenedzsment-megoldás révén a vállalatok egyszerűen monitorozhatják és azonnal megoldhatják az informatikai szolgáltatásokhoz kapcsolódó problémákat. A megoldás a legfrissebb ITIL v3 ajánlásgyűjtemény előírásai szerint működik, amely a szolgáltatásmenedzsment legjobban bevált gyakorlatait tartalmazza. Az ajánlásoknak megfelelően az eszköz a hagyományos helpdesk rendszerekkel ellentétben a teljes életciklusukon végigkíséri a bejelentéseket. A nyílt architektúrára épülő termék gyorsan és egyszerűen bevezethető, valamint jól skálázható.
És még ez is...
-
2015. január 24.
Hét trend, amelyre érdemes odafigyelni IV.
-
2012. július 24.
Check Pointtal erősít a NET’54
-
2017. július 17.
Húsz százalékkal nő az idén a robottechnológiai piaci forgalom
-
2019. február 5.
MediCall: orvosi segítség villámgyorsan
-
2014. április 8.
Már ilyen is van: itt a Művészetek Völgye app
-
2016. május 3.
Microsoft: jön az SQL Server 2016