A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy kínálatában megjelent a Novell Service Desk 7.0.2, amely már magyar nyelven is elérhető. A hagyományos helpdesk rendszerek képességeit kiegészítő szolgáltatásmenedzsment-megoldás révén a vállalatok egyszerűen monitorozhatják és azonnal megoldhatják az informatikai szolgáltatásokhoz kapcsolódó problémákat. A megoldás a legfrissebb ITIL v3 ajánlásgyűjtemény előírásai szerint működik, amely a szolgáltatásmenedzsment legjobban bevált gyakorlatait tartalmazza. Az ajánlásoknak megfelelően az eszköz a hagyományos helpdesk rendszerekkel ellentétben a teljes életciklusukon végigkíséri a bejelentéseket. A nyílt architektúrára épülő termék gyorsan és egyszerűen bevezethető, valamint jól skálázható.
És még ez is...
-
2014. május 28.
Digital publishing: az Adobe nyomába eredt a Xerox
-
2017. december 9.
Artisjus: innovatívnak számít az online fejlesztés
-
2023. október 6.
Roszkoszmosz: a vezérlőrendszer hibája miatt semmisült meg a Luna-25
-
2015. június 27.
SAP: itt a 10-es HANA
-
2016. február 5.
Minden, amit tudni akarsz a szerverekről: Tech Days