Novell Service Desk: már magyarul is

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy kínálatában megjelent a Novell Service Desk 7.0.2, amely már magyar nyelven is elérhető. A hagyományos helpdesk rendszerek képességeit kiegészítő szolgáltatásmenedzsment-megoldás révén a vállalatok egyszerűen monitorozhatják és azonnal megoldhatják az informatikai szolgáltatásokhoz kapcsolódó problémákat. A megoldás a legfrissebb ITIL v3 ajánlásgyűjtemény előírásai szerint működik, amely a szolgáltatásmenedzsment legjobban bevált gyakorlatait tartalmazza. Az ajánlásoknak megfelelően az eszköz a hagyományos helpdesk rendszerekkel ellentétben a teljes életciklusukon végigkíséri a bejelentéseket. A nyílt architektúrára épülő termék gyorsan és egyszerűen bevezethető, valamint jól skálázható.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Dow Jones listája: csúcson az SAP

hét okt 7 , 2013
Az SAP AG bejelentette, hogy hetedik, egymást követő évben is a leginkább fenntartható szoftvercégként rangsorolta a Dow Jones listája. A 2013-as indexben a 21 főbb mérőszám közül 15-ben a szektor legjobb eredményét érte el az SAP. Ezek közé tartozik például az ellátási lánc menedzsment, a környezeti beszámoló, a klímastratégia, a […]