A középiskolás korosztály alkalmazói programjai között Vörös László DigiKoli-ja kapta a legtöbb pontot. A Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar a húsz év alatti mezőnybe még beleférő hallgatója egy valódi kollégium életét könnyítette meg szoftverrendszerével, amely segít a diákok feladatait, tevékenységét nyilvántartani. Az alkalmazói programok kategóriája volt a legnagyobb, tíz döntőssel, akik között a tömegközlekedés egyéni szervezését könnyítő, illetve raktározást segítő programok, matematikai és programozási oktató alkalmazások és a közlekedési táblákat utazás közben felismerő, mesterséges intelligenciával támogatott, tanítható alkalmazás is szerepelt. A számítógéppel támogatott tervezés kategóriában az általános iskolások között Kozma Júlia (Apáczai Csere János Elméleti Líceum) Álmaim háza című terve aratott sikert – a középiskolás kategóriában pedig a Tarján-emlékérmes Tóth Béla tanítványa, Balog Kornél Kaptár terve szerezte a legtöbb pontot: a Beszédes József a Megyei Művelődési és Ifjúsági Központ tanulója közel kétezer apró alkatrészt megtervezve a méhészet egész eszköztárát mutatta be a zsűrinek. Minden évben sikeres a megépített automata berendezés és vezérlése kategória, melyben Szobonya Dávid (Bolyai Tehetséggondozó Gimnázium és Kollégium) Okos öntöző-je győzte meg a zsűrit, de a döntőbe jutott többek között robot tengeralattjáró és a kisebb gyerekek oktatására használható LEGO-alapú rajzolórobot is. Szintén e kategóriában szerepelt Kalinka Ákos maszkfertőtlenítő berendezése, amely a pandémia kihívására reagált UV-fénnyel és alkohollal fertőtlenítő automatával.