Az államtitkár a koronavírus-járvány alatti időszakot elemezve kitért arra is: a KRÉTÁN keresztül küldött üzenetek száma kétszázszorosára nőtt átlagosan, a házi feladatok rögzítésének átlagos száma 35-szörösére, az elektronikusan intézett ügyeké háromszorosára emelkedett, míg az értékelések száma megfelel a korábbi évek átlagának, azaz annak, amikor megszokott módon működtek az iskolák. A naplózások száma szintén megfelel a korábbi évek átlagának, a gondviselők belépési száma duplájára nőtt, ahogy a diákoké is. Március 15. és június 15. között az értékelések száma meghaladta a 46 milliót, a kiküldött üzenetek száma a 13 millió 700 ezret, a rögzített házi feladatok száma 11 millió 367 ezer volt. Rétvári közölte azt is, hogy a KRÉTA elsődlegesen tanügyigazgatási rendszer, nem a digitális oktatás támogatására alakították ki, de a rendkívüli helyzetben számos funkciója jól tudta támogatni az oktatást, valamint a tanárok és tanulók közötti kommunikációt.