Yettel: Gavrilova az új igazgatóság élén

1

Denitsa Gavrilova, YettelJúlius 1-től kezdi meg működését a Yettel Mesterséges Intelligencia és Adatelemzési Igazgatósága, az élen Denitsa Gavrilova.

A Yettel a mobilhálózatán túl a mindennapokat megkönnyítő, egyszerűen és kényelmesen igénybe vehető digitális megoldások széles skáláját is elérhetővé kívánja tenni ügyfelei számára. Ezt a célt a hálózatban felhalmozódó aggregált adatok elemzésére összpontosítva kívánja elérni. Ennek keretében a Yettel Magyarország Mesterséges Intelligencia és Adatelemzési Igazgatóságot hoz létre a kereskedelmi divízión belül. Az újonnan alakult szervezeti egység Nemanja Zilovic kereskedelmi vezérigazgató-helyettesnek riportol, és a bolgár Gavrilova vezetésével kezdi meg működését, aki igazgatóként csatlakozott a Yettelhez.

Gavrilova a bolgár Deloitte-tól érkezik, és korábban tanácsadóként már segítette a mobilszolgáltató munkáját, így a Yettel ismerős terep lesz számára. Több mint hét éves tapasztalattal rendelkezik az adattudomány területén, illetve tíz évet töltött el telekommunikációs vállalatoknál – többek között dolgozott az A1-nél, különböző projektekben vett részt a brit O2-nél, a Vodafone-nál, az Orange-nél és más távközlési szolgáltatóknál világszerte. Tanulmányai során PhD-fokozatot szerzett viselkedési közgazdaságtanból és társadalomtudományokból, valamint 12 éves oktatói tapasztalattal rendelkezik statisztika, marketingstratégia és gráf-neurális hálózatok témakörében.

Eddigi munkái során üzleti, adatokkal foglalkozó és mérnöki csapatokat irányított annak érdekében, hogy innovatív megoldások születhessenek. A telekommunikáció mellett komoly tapasztalatokkal rendelkezik banki területen és az elektromos autóiparral kapcsolatban is. Számos projektben vett részt, amelyek fejlett gépi tanulási modellek fejlesztésére összpontosítottak, megkönnyítve az adatközpontú döntéseket. Nagy szenvedéllyel figyeli és kutatja a végfelhasználókat és azok viselkedését.


 

One thought on “Yettel: Gavrilova az új igazgatóság élén

  1. Remélem az új kolegina megoldja a régóta húzódó problémát.
    Történetesen, hogy nem lehet befizetni a telefonszámlát a YETTEL alkalmazáson keresztül bankkártyával, csak a barionon keresztül plusz költséggel.
    A régi alkalmazás simán tudta ezt biztosítani.
    Nem kell olyan fejlesztés ami rossz a felhasználónak!!!!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Újfajta csalásra figyelmeztet a Microsoft

hét júl 1 , 2024
A Microsoft egy újfajta, durva átverésre, az ajándékkártyákkal elkövetett csalásokra hívja fel a figyelmet. Az Egyesült Államokban az Atlas Lion néven ismert, újabban Storm-0539 néven azonosított bűnözői csoport az ajándékkártyák elleni csalásokra specializálódott. Ezek a csalók különösen az ünnepek idején aktívak, amikor az ajándékkártyák kibocsátása és használata megugrik. Ilyenkor naponta […]
ajándékkártya

És még ez is...