Yettel: Deák a fedélzeten

Deák Richárd, YettelÚj név tűnt fel a hazai telekommunikációs színtér egyik fontos digitális posztján: Deák Richárd lett a Yettel Magyarország Digital Tribe, vagyis Digitális Fejlesztési Igazgatóságának új vezetője. A frissen kinevezett szakember több mint másfél évtizedes tapasztalattal érkezik a digitális termékfejlesztés, e-kereskedelem és delivery világából, és mostantól ő felel majd a Yettel digitális felületeinek megújításáért és fejlesztéséért.

Digitális pálya a Thomas Cooktól a Yettelig

Deák karrierje 2007-ben indult a Thomas Cook/Neckermann-nál, ahol először a magyar e-kereskedelmi csatornákért, később pedig már a teljes kelet-európai régió digitális értékesítési felületeiért felelt. Innen 2015-ben igazolt a Mito Digitalhoz, amely az elmúlt évtized egyik legsikeresebb hazai digitális ügynökségeként számos nagy nemzetközi projekten dolgozott.

A Mitónál Deák előbb senior projektmenedzserként és delivery team leadként dolgozott, majd üzletágvezetőként irányította többek között olyan projektek megvalósítását, mint a Wizz Air újgenerációs e-kereskedelmi platformja, a Frontier Airlines mobilalkalmazása, vagy a lengyel PLAY airlines teljes ecommerce rendszerének fejlesztése. Ezekben a projektekben közös, hogy mind a felhasználói élményt, mind a technológiai háttérfolyamatokat új alapokra helyezték – nemcsak eszközöket, hanem teljes digitális ügyfélutakat terveztek újra.

Telekom One App és iLottery fejlesztések

Deák neve nemcsak a légiközlekedési és ecommerce iparágakban cseng ismerősen. Vezetői feladatai mellett kulcsszerepet vállalt a Deutsche Telekom újgenerációs, egységes “One App” szolgáltatásának piacra lépésében is, amely egyetlen applikációban egyesítette a különböző országok szolgáltatásait és digitális ügyfélélményét. Legutóbbi pozíciójában a Mito Group Senior Delivery Operations Directoraként irányított egy több mint 80 fős, nemzetközi projekteken dolgozó csapatot, amely főként iLottery és légiközlekedési digitális termékek fejlesztésére specializálódott.

A technológia és ügyfélélmény egyensúlya

Deák a Pannon Egyetemen kezdte számítástechnikai tanulmányait, majd a Pécsi Tudományegyetemen szerzett informatikai mérnöki diplomát, amit egy természettudományi tanári végzettséggel is kiegészített. Szakmai hitvallása, hogy a technológiai fejlesztések igazi értéke abban rejlik, hogy mennyire képesek támogatni és leegyszerűsíteni a felhasználók életét.

„Hiszem, hogy a digitalizáció nem csupán technológiai kérdés, hanem szemléletmód is. A Yettelnél az a célunk, hogy olyan digitális képességeket alakítsunk ki, amelyek előremutatóak, könnyen alkalmazhatóak, és valódi értéket teremtenek ügyfeleink számára – a digitális szabadság élményét” – mondta Deák az új szerepköréről.

Mit jelent a Digital Tribe vezetése?

A Yettel Digital Tribe csapata felel a vállalat weboldalának, mobilapplikációinak, valamint az önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületek front-end tervezéséért és fejlesztéséért. Deák irányítása alatt ezek a platformok várhatóan a felhasználói élmény és a digitális innováció középpontjába kerülnek majd.

A telekommunikációs szektorban ma már elengedhetetlen, hogy a digitális felületek gördülékenyek, átláthatóak és gyorsan reagálóak legyenek – különösen a self-service megoldások területén, ahol egyre több ügyfél választja az online ügyintézést. Deák tapasztalata ezen a téren komoly előnyt jelent a Yettel számára, hiszen olyan iparágakban bizonyított már, ahol a digitális ügyfélút optimalizálása szó szerint üzleti létkérdés.

A Deutsche Telekom One App sztorija

Érdemes megjegyezni, hogy a Deutsche Telekom One App projektje, amelyben Deák is közreműködött, a maga idejében az egyik legnagyobb európai telkós digitális átalakításnak számított. A cél az volt, hogy az anyavállalat különböző országokban működő szolgáltatásait egyetlen applikációban egyesítsék – úgy, hogy közben minden ország megőrizze saját piaci sajátosságait és szolgáltatásportfólióját. A projekt különlegessége, hogy nemcsak technológiai, hanem kulturális és üzleti integrációs kihívás is volt egyszerre, és sikerrel valósították meg Németország, Magyarország, Horvátország és több közép-európai ország piacain.

English summary

Richárd Deák is Yettel Hungary’s new Digital Tribe Director, leading digital development. He brings over 15 years of experience in e-commerce and product development, previously excelling at Mito Digital on major projects like Wizz Air’s e-commerce platform and Deutsche Telekom’s „One App.” His role will focus on enhancing Yettel’s digital interfaces and customer experiences. Deák has been appointed the new head of Yettel Hungary’s Digital Tribe, responsible for digital product development and e-commerce. With over fifteen years of extensive experience, he will lead the renewal and evolution of Yettel’s digital interfaces. His previous work includes impactful projects for major airlines and Deutsche Telekom’s „One App” service. Deák prioritizes user experience and technological balance.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük