Xiaomi Q2: Bazinagy árbevétel

XiaomiA Xiaomi Vállalatcsoport nyilvánosságra hozta a 2024. június 30-án zárult negyedéves időszak nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit.

A Xiaomi 2024 második negyedévében immár a harmadik egymást követő negyedévben tapasztalt kétszámjegyű bevételnövekedést az előző év azonos időszakához képest: a bevétel elérte a 88,9 milliárd jüant (12,44 milliárd dollár), ami 32 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A csoport korrigált nettó nyeresége 2024 második negyedévében 20,1 százalékkal 6,2 milliárd jüanra (870 millió dollár) nőtt az előző év azonos időszakához képest, amely egy szilárd növekedést támaszt alá. A Xiaomi bruttó profitabilitása továbbra is erős, 20,7 százalékos maradt.

A vállalatcsoport három fő üzletága – okostelefonok, IoT és egyéb fogyasztási eszközök, internetes szolgáltatások – is felülmúlta a piaci várakozásokat: az okostelefonok eladásából származó bevétele 46,5 milliárd jüan (6,51 milliárd dollár), az IoT- és életmódtermékekből származó bevétele 26,8 milliárd jüan (3,75 milliárd dollár) volt, az internethez kötődő szolgáltatásaiból pedig 8,3 milliárd jüan (1,16 milliárd dollár) bevétele származott. A Xiaomi intelligens elektromos jármű (EV) üzletágából és más új kezdeményezésekből származó bevétele összesen 6,4 milliárd jüant tett ki. A vállalatcsoport összteljesítménye meghaladta a konszenzusos várakozásokat, ami a robbanásszerű növekedés új szakaszát jelzi.

A Canalys piackutató szerint 2024 második negyedévében a Xiaomi okostelefonok 58 országban és régióban az első három, hetven országban és régióban pedig az első öt között szerepeltek a leszállított mennyiség tekintetében. Ez a növekedés is alátámasztja a Xiaomi egyre magasabb befolyását a nemzetközi piacokon.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A sorrend: Apple, Microsoft, Google

pén aug 23 , 2024
Az Apple lett a világ legértékesebb technológiai márkája 2024-ben, megelőzve a tavalyi vezető Amazon.com Inc.-t, amely a versenytársak erősödésére a negyedik helyre csúszott vissza. A Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összeállítása szerint a múlt évhez képest az Apple márka értéke 74 százalékkal, 516,6 milliárd dollárra nőtt, míg […]
Apple - Microsoft - Google

És még ez is...