Webshop indítás: így lehet elkerülni a leggyakoribb hibákat 4.

profi fotósVan néhány tévhit, amelybe a kezdő webáruház tulajdonosok készpénznek vesznek és emiatt a kezdeti lelkesedést hamar lelohasztja a kudarc.

„Nem költök profi termékfotókra, lefotózom telefonnal”
A termékek megfelelő bemutatására sosem lehet elég nagy hangsúlyt fektetni, hiszen az online vásárlásnál részletes leírásokkal, fotókkal, videókkal és egyéb információkkal kell kárpótolni a személyes vásárlás élményét. Tehát nem érdemes spórolni a profi termékfotókon, a kreatív szövegeken. A legújabb trend pedig a 360 fokos termékbemutató, így minden szögben interaktív módon tekinthetik meg a termékeket a vásárlók.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az ABB szerint a jövő 3.

ked márc 29 , 2022
Az ABB több iparágban végzett globális felmérés alapján három kulcsfontosságú tendenciát tárt fel, amelyek 2022-ben meghatározzák a robotok iránti keresletet. Egyre több helyen jelennek meg robotok, ezért a munkavállalóknak új készségekre lesz szükségük A kisebb, megfizethetőbb és könnyen használható robotok, mint például az ABB YuMi, GoFa és SWIFTI kobotjai, segítenek […]
robot

Friss, ropogós