Webshop indítás: így lehet elkerülni a leggyakoribb hibákat 2.

webshop webáruházVan néhány tévhit, amelybe a kezdő webáruház tulajdonosok készpénznek vesznek és emiatt a kezdeti lelkesedést hamar lelohasztja a kudarc.

“Gyorsan beüzemelem, holnaptól már hozza is a pénzt!”
Általános tévhit, hogy az egyszeri, gyors előkészületek után hosszú távon magától termeli majd a bevételt a webáruház. Ez részben igaz, ám hasonlóan egy hagyományos bolt működtetéséhez, az online áruház esetében is folyamatosan követni kell a vevői igényeket, folyamatosan fejleszteni a felületet. Közel sem egy rövid távú projektről van tehát szó. Aki a gyors meggazdagodásban bízik, nagy eséllyel csalódni fog. Éppen ezért reális elvárásokat érdemes támasztani a bolt felfutását illetően.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az ABB szerint a jövő 1.

vas márc 27 , 2022
Az ABB az ügyfelekkel folytatott beszélgetések, a piackutatás és egy 250 vállalat körében, több iparágban végzett globális felmérés alapján három kulcsfontosságú tendenciát tárt fel, amelyek 2022-ben meghatározzák a robotok iránti keresletet. Az elektromos járművek forradalma átfogó változásokat hoz az autógyártásban Mivel a következő évtizedben számos ország korlátozza, és fokozatosan leállítja […]
Marc Segura, az ABB Robotika divíziójának vezetője

Friss, ropogós