Vodafone: az összes telekommunikációs szolgáltatáshoz elég egy szerződés


A Vodafone Magyarország vállalati, valamint kormányzati ügyfelei számára virtuális alközponttal és interaktív hangmenü szolgáltatással (IVR) bővítette ki a 2014 őszén bevezetett Vodafone Iroda szolgáltatást, így számukra teljes körű telekommunikációs megoldást kínál, jelentette be Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese. Király kiemelte, hogy az új szolgáltatással a vezetékes számok megtartása mellett költözhet be a mobiltechnológia az irodákba, a vezeték nélküli világ által kínált minden előnnyel és kényelmi szolgáltatással. Mint mondta, a kibővült Vodafone Iroda szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a meglévő vezetékes telefonszámaik megtartásával valamennyi telekommunikációs szolgáltatást egy szerződéssel, egy szolgáltatótól, a Vodafone-tól vehessék igénybe, miközben a már ismert telefonszámaikra érkező hívások a megszokott módon kezelhetők maradnak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

S&T: durva árbevétel-növekedés

sze febr 25 , 2015
Az S&T PLM (Product Lifecycle Management – termékéletciklus- kezelés) üzletágának árbevétele 42 százalékkal nőtt 2014-ben, ami közel hatszorosa volt az ipar 7,6 százalékos bővülésének. Ezzel az eredménnyel a cég ugrásszerűen növelte piaci részesedését a magyar gépészeti CAD/CAM/CAE/PLM piacon. Az S&T Consulting Hungary Kft. árbevétele 2014-ben több, mint 7,5 milliárd forintra […]
Forint

Friss, ropogós