Vodafone a finn KONE liftjeiben

liftA Vodafone mobil távközlési konszern m2m mobil adatátviteli platformját választotta a finn KONE felvonógyártó és épületgépészeti vállalat berendezései távfelügyeletének ellátására – közölte a mobiltársaság. A felvonók valós idejű műszaki felügyeletét lehetővé tevő megállapodás a “dolgok internete” technológiában rejlő lehetőségek egyik első gyakorlati hasznosítása: a távfelügyeleti műszaki diagnosztikai megoldások lehetővé teszik az üzemzavarok megelőzését és a leállási idők minimalizálását, valamint a karbantartási munkák tervezését a KONE világszerte működő több ezer felvonó egységénél.

Felvonó Távfelügyelet
A szolgáltatás nem új, bő két éve jelentette be a társaság a Felvonó Távfelügyelet elnevezésű szolgáltatását. Ez egy olyan mobilkapcsolaton alapuló szolgáltatás, amely, ha a a felvonó megáll, vagy nem működik, és az ott lakók, dolgozók nem tudják azt elhagyni, csak a vészhívót kell megnyomniuk. Ekkor a rendszer hangkapcsolatot létesít a Vodafone mentőcsapatával, amely a liftben rekedtek segítségére indul, miközben már távolról is segítséget próbál nyújtani.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.