mínuszos.hu

Vizsgálódik az Invitel

nagyito-puzzleAz Invitel legújabb kutatásában azt vizsgálja, hogyan használják ki a hazai kisvállalatok az internetes kommunikáció- és marketing adta lehetőségeket. Válaszaival most bármely vállalkozás hozzájárulhat a felmérés sikeréhez. A társaság közleménye szerint a több szem többet lát elve a kérdőívek esetében is érvényes, hiszen minél többen és minél különbözőbb kisvállalati tevékenységi háttérrel járulnak hozzá az adatgyűjtéshez, annál hasznosabb és sokszínűbb eredményeket várhatnak majd. A közösségi média platformok – Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn – és az egyéb internetes kommunikációs csatornák és eszközök – weboldal, webshop, online ügyfélszolgálat, élő chat – jelentősen megnövelték a kisvállalatok kommunikációs- és hirdetési lehetőségeit. Többek között arra keresik a választ, hogy vajon melyik iparágban és hogyan használják ezeket a kisvállalkozások a mindennapokban.

Az Invitel a felmérés általános és publikus statisztikai adatait a nagyközönséggel is meg fogja osztani a sajtóban, illetve a Profi Kisvállalati Blogjukon.

Exit mobile version