Vizsgálódik az Invitel

nagyito-puzzleAz Invitel legújabb kutatásában azt vizsgálja, hogyan használják ki a hazai kisvállalatok az internetes kommunikáció- és marketing adta lehetőségeket. Válaszaival most bármely vállalkozás hozzájárulhat a felmérés sikeréhez. A társaság közleménye szerint a több szem többet lát elve a kérdőívek esetében is érvényes, hiszen minél többen és minél különbözőbb kisvállalati tevékenységi háttérrel járulnak hozzá az adatgyűjtéshez, annál hasznosabb és sokszínűbb eredményeket várhatnak majd. A közösségi média platformok – Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn – és az egyéb internetes kommunikációs csatornák és eszközök – weboldal, webshop, online ügyfélszolgálat, élő chat – jelentősen megnövelték a kisvállalatok kommunikációs- és hirdetési lehetőségeit. Többek között arra keresik a választ, hogy vajon melyik iparágban és hogyan használják ezeket a kisvállalkozások a mindennapokban.

Az Invitel a felmérés általános és publikus statisztikai adatait a nagyközönséggel is meg fogja osztani a sajtóban, illetve a Profi Kisvállalati Blogjukon.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ilyen mobilt kapnak ajándékba az olimpikonok

pén júl 8 , 2016
A Samsung Electronics bemutatta a riói olimpia alkalmából készített, limitált szériás Galaxy S7 edge olimpiai kiadását, és a Rio 2016 alkalmazást. A gyártó 12 500 darab olimpiai kiadású Galaxy S7 edge valamint Gear IconX készüléket ad át a 2016-os olimpikonoknak. A riói olimpia inspirálta készülékben az olimpiai embléma is helyet […]

Friss, ropogós