Vizionál az IAB Hungary új elnöksége

Barnoth-ZoltanAz IAB Hungary 2016. január 14-én tisztújítással egybekötött évértékelő taggyűlésén megválasztotta új tisztségviselőit és elfogadta az elnökség beszámolóját az elmúlt három éves ciklusról. A jelen levő ötven tagcég képviselője egybehangzó szavazással Barnóth Zoltánt (GroupM) választotta az IAB Hungary elnökévé, aki a szervezet alapítása óta elnöki tisztségben lévő Novák Pétert váltja a pozícióban. Barnóth, mint mondta, szeretné megtartani az IAB Hungary lendületét, számítva az új elnökség és a tagság további aktív munkájára.

„Aktív nemzetközi kapcsolatok, tapasztalatcsere, többszintű oktatási rendszer, nyitott párbeszédek a reklámpiaci fejlesztések kapcsán, valamint a szolgáltatói szervezet erősítése a következő három év cselekvési programja. Új irányként szeretnénk még elősegíteni a szakma munkaerő utánpótlását és áramlását konkrét eszközökkel, szolgáltatásokkal. Az eddigi értékekre építve egy dinamikusabb, hatékonyabb és hasznosabb szervezetet vízionálunk” – nyilatkozta Barnóth.

IAB Hungary
Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, amely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezetnek jelenleg 79 tagja van. A szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése, valamint szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben.
matos, hiteles kommunikáció.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A sorrend: Lenovo, HP, Dell

pén jan 15 , 2016
A személyi számítógépek világpiacát a negyedik negyedévben is és az év egészében is a Lenovo vezette. A negyedik negyedévben 15,4 millió készüléket értékesített a kínai márka, 4,5 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban, piaci részesedése viszont így is húsz százalékról 21,4 százalékra növekedett. A Lenovo tavaly 57,2 millió személyi számítógépet […]

És még ez is...