Visszaeső a Vodafone

 

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztók megtévesztése miatt 25 millió forintra bírságolta a Vodafone-t — közölte a versenyfelügyeleti hatóság az MTI-vel. A GVH megállapította, hogy 2012 májusában és júniusában lefolytatott “Feltöltés jutalompercekkel” és a “BlackBerry” kampányában a Vodafone megtévesztette a fogyasztókat, mert nem hívta fel a figyelmet arra, hogy a jutalom percek szolgáltatás igénybevételének több feltétele és korlátja van, a BlackBerry kampányban pedig elhallgatta, hogy az ingyenes percek csak a hálózaton belüli belföldi hívásokra érvényesek. A hivatal a 25 millió forintos bírság összegének megállapításánál súlyosító körülményként vette figyelembe, hogy a vállalkozás korábban már több alkalommal tanúsított a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az első negyedévre nem lehet büszke a Vodafone

ked júl 30 , 2013
  Az április-júniusi periódusban, üzleti éve első negyedévében a Vodafone – a közös vállalatainak bevételével együtt – 10,2 milliárd font (11,8 milliárd euró) értékesítési árbevételre tett szert, 3,5 százalékkal alacsonyabbra, mint egy évvel korábban – közölte a vállalat. A Vodafone bevétele a legnagyobb mértékben Európában, ezen belül is elsősorban Dél-Európában […]

Friss, ropogós