Virtuális segítő kézzel támogat a ZyXEL

Treso-TamasÚj Support Center szolgáltatást indított a tajvani ZyXEL, így minden működést támogató funkciót egy helyen érhetnek el a márka felhasználói. A gyártó a jövőben ezen az egy platformon kezeli a felmerülő kérdéseket, ugyanitt elérhetővé teszi frissítéseit, biztonsági tanácsokat ad és megoszt minden termékkel kapcsolatos információt. A felhasználók így lényegesen rövidebb idő alatt és egyszerűbben kaphatják meg a szükséges segítséget és részesülhetnek szakértői támogatásban meglévő eszközeikhez. A szolgáltatás laptopról, tabletről vagy akár okostelefonról is elérhető. „Az új ZyXEL Support Center összességében egy virtuális segítő kézhez hasonlítható. Ha felhasználóink megoldásokat, instrukciókat, tippeket, vagy egyéb információkat keresnek vásárolt termékeikhez kapcsolódóan, ezen a fórumon a lehető legegyszerűbben megtehetik” — mondta Treso Tamás, a ZyXEL regionális értékesítési menedzsere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Megérkezett az LG G4

csü máj 21 , 2015
Magyarországon is bemutatta G4 okostelefonját az LG Electronics (LG), amely a technológia és dizájn szempontjából is számtalan újdonságot felvonultat. Ilyen például a valódi marhabőr hátlap. A készülék emellett további hátlapokkal is elérhető. Az okostelefonban most először alkalmazott széles, f/1.8-as apertúratartományú lencsének köszönhetően az LG G4 gyenge fényviszonyok között is jó […]